Коли «перевзувати» автомобіль: що говорить закон

Коли «перевзувати» автомобіль: що говорить закон

Коли і у що перевзувати автомобіль після зими - тема все більше актуальна. Здавалося б, з приходом потепління на початку місяця можна було б і дістати літню гуму, проте вже сьогодні синоптики попереджають про повернення мокрого снігу. Коли ж все-таки пора? Давайте розбиратися.

Народна мудрість говорить: «Не знаєш, як вчинити, роби по закону». Так ось, законодавство не передбачає визначення «зими» і «літа» для гуми коліс. Там написано тільки про те, що забороняється їздити на транспортних засобах, якщо у них є несправності або невідповідності певних умов.

Саме по колесах і шинам про заборони докладно написано в ст.31.4.5.

а) шини легкових автомобілів та вантажних автомобілів з дозволеною максимальною масою до 3,5 т мають залишкову висоту малюнка протектора менше 1,6 мм, вантажних автомобілів з дозволеною максимальною масою понад 3,5 т - 1,0 мм, автобусів - 2,0 мм, мотоциклів і мопедів - 0,8 мм; Для причепів установлюються норми залишкової висоти малюнка протектора шин, аналогічні нормам для шин автомобілів-тягачів;

б) шини мають місцеві пошкодження (порізи, розриви тощо), що оголюють корд, а також розшарування каркаса, відшарування протектора і боковини;

в) шини за розміром або допустимим навантаженням не відповідають моделі транспортного засобу;

г) на одну вісь транспортного засобу встановлено діагональні шини разом з радіальними, шиповані і нешиповані, морозостійкі і неморозостійкі, шини різних розмірів чи конструкцій, а також шини різних моделей з різними малюнками протектора для легкових автомобілів, різними типами малюнків протектора - для вантажних автомобілів;

ґ) на передню вісь транспортного засобу встановлено радіальні шини, а на іншу (інші) - діагональні; д) на передній осі автобуса, який виконує міжміські перевезення, встановлено шини з відновленим протектором, а на інших осях - шини, відновлені за другим класом ремонту;

е) на передній осі легкових автомобілів і автобусів (крім автобусів, які виконують міжміські перевезення) встановлено шини, відновлені за другим класом ремонту; ...

Чи має право страхова компанія не виплачувати через невідповідність гуми сезону?

Укладаючи договір КАСКО, багато водіїв починають цікавитися нюансом сезонності гуми. В ідеалі краще дізнатися про такий «підводний камінь» договору до його оформлення, ніж після настання страхового випадку. Не дивлячись на те, що реально погода може зовсім не відповідати і від такого «перевзування» може бути тільки гірше.

Заказ звонка
Спасибо!
Мы свяжемся с вами в ближайшее время
Обратная связь
Спасибо!
Мы свяжемся с вами в ближайшее время
Заказ услуги
Спасибо!
Мы свяжемся с вами в ближайшее время
Заказ товара
Спасибо!
Мы свяжемся с вами в ближайшее время